کاشت طبیعی ابرو
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

کاشت ابرو با تکنیک جدید(SUT)

در این روش ما کاملا به شما این اطمینان را می دهیم. در یک جلسه و با روشی کاملا بدون درد وعوارض جانبی کاشت مو را انجام می دهیم، که همانطور که در عکس های قسمت گالری کاشت ابرو شاهد آن هستید ما می توانیم کاشت ابروی شما را در یک جلسه و کاملا بدون کوتاهی موها و زیر نظر متخصصین مجرب پوست و مو که با ظاهری بسیار طبیعی و خواب و مدل دلخواه شما می باشد انجام دهیم . توجه داشته باشید، این روش کاملا معتبر و دارای ضمانت است.( نکته: برای کسانی که قبلا ابروهای خود را تاتو کرده اند، اگر بر روی آن مدل بخواهند کاشت ابرو کنند، نیازی به پاک کردن تاتوی خود ندارند.) ظرافت این تکنیک به قدری است که ما قادر هستیم، کاشت مژه را برای اولین بار در ایران به طور طبیعی، وبا ظاهری بسیار زیبا انجام دهیم.

عوارض کاشت ابروبا تکنیک های رایج( FUT)

در این روش مراجعه کننده کلینیک کاشت ابرو با درد و بجا ماندن اسکار در پشت سر وشاهد تورم و کبودی و درد شدید در قسمت ابروها و چشمها می باشد. که پس از طی کردن دوره شش ماهه، رشد ابروها کامل می شود. شاهد رشد موهای ضخیم ونامنظم بوده، وهمچنین ظاهره غیره طبیعی ابرو را مشاهده می کنیم، که اطرافیان شخص متوجه کاشت ابروی او شده که در نهایت اثرات جبران ناپذیری را دنبال دارد.

همچنین ما این اطمینان را به شما میدهیم که کاشت ابرو به روش SUT هیچ کدام یک از این عوارض را ندارد و در یک جلسه و کاملا بدون کوتاهی موها و زیر نظر متخصصین مجرب پوست و مو که با ظاهری بسیار طبیعی و خواب و مدل دلخواه شما می باشد

 

/کاشت-ابرو/vanak.clinic 





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: